Vintern kom snabbt

Det föll snö när jag cyklade till stationen på morgonen.

Hade uppsättning av böcker på morgonen. Turbo Reine har semester så det var mycket. På eftermiddagen hade jag hämtning i plan 1-5a. Fick bråttom eftersom det var en hel del knepiga beställningar av stora folianter av dirigenten och kompositören Wilhelm Furtwängler. Fick mycket hjälp av arbetsledaren I. att hitta folianerna. Vi fick faktiskt vara två för att lyfta böckerna.  Flera böcker fanns innanför dörren jag kallar lönndörren som leder rätt in i en vägg.

Efter jobbet gick jag på gymmet. Jag får verkligen bita ihop och tänka att jag måste dit en sådan här dag när snön vräkte ner.
brygga på Gerdken
Snö vid Gerdkens strandkant.

Nu ska jag gå och läsa Writers Digest som kom på posten idag.

 

Bibliotek | |
Upp