Föräldrafritt i Falköping

Här är några bilder jag tog i Falköping på 70-talet. Minns att min pappa hade ett rum i källaren där han framkallade bilder. 
  
Falköping
Utsikt från mitt fönster på Aspängsvägen i Falköping 1979. Tiden går fort, vintrarna var vackra i Falköping och det var mycket snö. I flera timmar åkte jag skidor på Mösseberg.

min systers kaktusodling
Tittar på min syster Gunillas kaktusodling.

Pokerkväll
Föräldrafritt hemma på Aspängsvägen och då brukade mina busiga kompisar Anders och Anders dyka upp. Vi spelade poker, drack öl och lyssnade på Deep Purple och Bachman Turner Overdrive. Tänka sig att jag har en bild från 1979. Hela världen låg framför mig och det kändes som om tiden var oändilgt lång. Jag trodde allt var möjligt.
Minnen | |
#1 - - Anonym:

Fantastiskt mysig vinterbild.

#2 - - Anonym:

Fantastiskt mysig vinterbild.

Upp